elgideas logo
SOITA 050 5004245

Kun haluat kasvattaa myyntiä

kannattaa panostaa verkkosivuihin

Kaikki on verkossa!

Verkkokaupassa EI tarvitese lähteä liikkellee kymmenillä tuotteilla vaan vaikka 3 tuotteella! Kokeile rohkeasti! Helppo on aina laajentaa!

 

1. Mobiili edellä suunnitteluun

Verkkosivun pitää olla mobiilissa skaalautuva, jo senkin takia että yli kymmenen miljardia Google-hakua tehdään vuodessa ja reilusti ylipuolet tehdään puhelimella! Ja myös siksi että Google arvostaa ja pisteyttää mobiilissa skaalautuvat verkkosivut paremmin hakutuloksissaan.


2. Sisältö ennen ulkoasua

Verkkosivun ulkoasu täytyy vaikuttaa potenttiaaliseen asiakkaaseen tunteisiin -puhutella häntä. Käyttäjälle pitää 8 sekunnissa selvitä mistä on kyse. Kuviin ei kannata lisätä tärkeintä viestiä – kuviin upotettua tekstiä ei hakukoneet osaa lukea.

3. Sivuston rakenne

Verkkosivun navigoinnista pitää tehdä looginen, selkeä ja helppo – käyttäjäystävällinen. Tärkeät sivut päänavigaatioon (= sivuston päävalikkoon). Päävalikkossa sanat sellaisia, joista jokainen ymmärtää, mitä yrityksesi tarjoaa, mitä palveluja ja mitä tuotteita.

4. Sivuston latautumisnopeus​

Verkkosivut optimoitu nopeus ja palvelimen nopeus on siis verkkosivustosi latautumisnopeus. Sivustosi pitäisi latautua alle 2 sek. Sivuston latautumisnopeus on myös yksi tärkeimmistä tekijöistä käytettävyydessä, löydettävyydessä ja hakukoneiden ”pisteyttäessä” hakutuloksia.

5. Optimoidut otsikot ja metatiedot

Otsikot, jotka houkuttelee pysymään sivulla, lukemaan lisää, toimimaan – ottamaan yhteyttä tai ostamaan tuotteitasi tai palveluitasi.
Url-osoitteet ja meta-tiedot järkeviä lyhyitä optimoitu hakusanoihin.

6. Hakusanat

OIKEAT hakusanat millä asiakkaasi hakee tuotteitasi ja palveluja. Kerro persoonallisella tavalla tarina esim. kerro brändistäsi, yrityksestäsi, asiakkaistasi ja heidän kokemuksistaan yrityksestäsi ja palveluistasi. Sisällytä teksteihin hakusanoja!

7. Älä unohda videota ja Some ehdottomasti mukaan

Mieti, miten asiakkaasi löytävät verkkosivustosi muita kautta – mitä kaikkia reittejä ja miten voit saada heidät uudestaan, esim. artikkelit, blogit, uutiskirjeen tilaus, somen ja nimen omaan videoiden hyödyntäminen.
YouTube on maailman toiseksi suurin hakukone! Videoita haetaan ja katsotaan! Tee ja lataa mielenkiintoisia videoita, jotka ovat “hakuoptimoituja” verkkosivun sisältöön.

8. Verkkosivujen analytiikka

Verkkosivujen analytiikan avulla yritys voi saada arvokasta tietoa verkkosivustonsa suorituskyvystä ja kävijöiden käyttäytymisestä. Tämä tieto voi auttaa yritystä tekemään tietoon perustuvia päätöksiä ja kehittämään verkkosivustonsa toimivuutta sekä palvelemaan paremmin asiakkaiden tarpeita. Tässä muutamia analytiikassa seurattavia/hyödynnettäviä yrityksen kehittämisessä olevia asioita:
– kävijäseuranta
– konversioseuranta
– käyttäytymisanalyysi

Visuaalisen brändin tai verkkosivujen uudistuksen osana

graafinen suunnitelu on tärkeää

yrityksen imagolle

Imagon kirkastaminen aika ajoittain on tärkeää – mikään ei ole ikuista 🙂 . Yritys, trendit ja ympäristö muuttuu.
Osana yrityksen yhtenäistä brändiä verkkosivut ja graafinen suunnittelu on tärkeää.

 

sari-elg

Soita minulle Sarille,
jo vaikka heti tänään!

050 5004245 tai lähetä sähköpostia [email protected]

Olkoon markkinointiviestinnän projekti/toimeksianto pieni tai suuri
ota yhteyttä

Erinomaisella ammattitaidolla markkinoinnista ja laajalla kokemuksella eri toimialoilta, uskon voivani tarjota sinulle ja yrityksellesi erinomaista palvelua markkinointiviestinnässä. Olipa kyse sitten verkkosivujen tai -kaupan kehittämisestä tai muista markkinointitoimenpiteistä, yhdessä luomme strategian, joka auttaa saavuttamaan tavoitteemme.

Viestisi:

    Valitse allaolevista vaihtoehdoista (ei pakollinen)