Kun haluat kasvattaa myyntiä
kannattaa panostaa verkkosivuihin
HUOM! Verkkokaupassa EI tarvitese lähteä liikkellee kymmenillä tuotteilla vaan vaikka 3 tuotteella! Ole rohkea ja kokeile, miten kauppa lähtee pyörimän ! Helppo on aina laajentaa!
8 kohdan ohjenuora verkkosivujen ja koko brändin vahvistamiseen, jossa minä olen valmis auttamaan ja kuuntelemaan täydellä sydämmellä!
1. Mobiili edellä suunnittelu
Yli puolet Googlen vuotuisista hauista tehdään puhelimella. Tämän takia Google arvostaa ja pisteyttää mobiiliystävälliset verkkosivut korkeammalle hakutuloksissa.
Lue lisää blogista
2. Sisältö ennen ulkoasua
Aitous ja arvot luovat erottuvan markkinointitekstin, joka vetoaa tunteisiin. Siksi verkkosivusi on suunniteltava puhuttelemaan asiakasta heti ensi silmäyksellä.
3. Sivuston rakenne
Luo verkkosivu, jonka valikko on niin selkeä, että asiakkaasi tietävät heti, mitä tarjoat. Yksinkertainen ja looginen rakenne tekee ostamisesta helppoa.
4. Nopeus on valttia, myös verkossa
Verkkosivustosi tulee latautua alle kahdessa sekunnissa. Nopea latausnopeus on avaintekijä niin käyttäjäkokemukseen kuin hakukonenäkyvyyteenkin.
5. Hakukoneoptimointi eli SEO-optimointi lyhyesti
Avain parempaan näkyvyyteen on tehokas hakukoneoptimointi. Sen avulla verkkosivustosi nousee hakutuloksissa ja ohjaa asiakkaita suoraan palvelujesi pariin. Tärkeintä on tunnistaa ne oikeat avainsanat, joilla potentiaaliset asiakkaasi etsivät sinua.
Lue lisää blogista hakukoneoptimoinnista
6. Verkkosivujen analytiikka
Lue lisää blogista
7. Älä unohda videoita ja Somea
Mieti, miten asiakkaasi löytävät verkkosivustosi muita kautta – mitä kaikkia reittejä ja miten voit saada heidät uudestaan, esim. artikkelit, blogit, uutiskirjeen tilaus, somen ja nimen omaan videoiden hyödyntäminen.
YouTube on maailman toiseksi suurin hakukone! Videoita haetaan ja katsotaan! Tee ja lataa mielenkiintoisia videoita, jotka ovat “hakuoptimoituja” verkkosivun sisältöön.
Lue lisää Sosiaalisen median rooli markkinoinnissa blogista
8. Graafinen suunnittelu osana verkkosivuja tai erikseen
Imagon kirkastaminen aika ajoittain on tärkeää – mikään ei ole ikuista 🙂 . Yritys, trendit ja ympäristö muuttuu.
Osana yrityksen yhtenäistä brändiä verkkosivut ja graafinen suunnittelu on tärkeää.
Minulla on intoa ja intohimoa tehdä myös graafista suunnittelua osana kokonaisuutta ja omanaan esim. pelkkä logo yritykselle.
Tarvitsetko verkkosivut, hakukoneoptimoinnin ja Google Analyticsin? Ota yhteyttä – rakennetaan menestyksesi!

Miksi verkkosivusi ei näy Googlen hakutuloksissa – 6 yleistä syytä ja ratkaisut
Oletko joskus googlannut yrityksesi tai verkkosivusi nimeä ja pettynyt, kun sitä ei löydy mistään hakutuloksista? Et ole yksin. Moni sivuston…
LUE LISÄÄ
WordPress vs. Wix:
Kumpi sopii paremmin yrityksesi verkkosivun alustaksi?
Kun vertaillaan WordPress vs. Wix verkkosivustojen alustoja niin on tärkeää huomioida mm. yrityksen erityistarpeet, tavoitteet, millaista sisältöä julkaistaan ja resurssit.…
LUE LISÄÄ
Mitä tarkoittaa generatiivinen tekoäly ja miten hyödyntää?
Generatiivinen tekoäly kykenee luomaan uutta sisältöä, kuten tekstiä, kuvia, musiikkia tai muita aineistoja, perustuen sille syötettyyn dataan.
LUE LISÄÄ
Somen (sosiaalisenmedian) merkitys markkinoinnissa
Somen rooli vain kasvaa ja yritysten, jotka ymmärtävät ja hyödyntävät somea on mahdollisuuksia mm. kasvattaa ja sitouttaa asiakaskuntaa ja vahvistaa…
LUE LISÄÄ
Turvallinen sivusto suojaa sivuston ylläpitäjiä ja käyttäjiä
Hyvin suojattu turvallinen sivusto suojaa sivuston ylläpitäjiä ja käyttäjiä esim. hakkeroinnilta, tietojen vuotamiselta ja muilta kyberhyökkäyksiltä.
LUE LISÄÄ
Verkkosivujen hakukoneoptimointi (SEO)
Verkkosivujen optimointi mobiilikäyttäjille ja hakukoneita varten on äärimmäisen tärkeää useista syistä ...
LUE LISÄÄ
Konversio mittaa kävijöiden toimintaa
Konversio verkkosivulla tarkoittaa sitä, että kävijä suorittaa halutun toiminnan, joka on yleensä sidoksissa liiketoiminnan tavoitteisiin.
LUE LISÄÄOlkoon markkinointiviestinnän projekti/toimeksianto pieni tai suuri
ota yhteyttä
Erinomaisella ammattitaidolla markkinoinnista ja laajalla kokemuksella eri toimialoilta, uskon voivani tarjota sinulle ja yrityksellesi erinomaista palvelua markkinointiviestinnässä. Olipa kyse sitten verkkosivujen tai -kaupan kehittämisestä tai muista markkinointitoimenpiteistä, yhdessä luomme strategian, joka auttaa saavuttamaan tavoitteemme.